Lite kärlek i natten!

Nu är alla sjuttioelva piller tagna (svårt att få plats med mat i magen också, jag är mätt), kattskrället sitter fastklistrad utanför min sovrumsdörr där han tydligen tänkt att sova också? (ska vara snäll mot han imorn) och det enda som återstår är att krypa till kojs och nanna med mina små fripassagerare jag har i kroppen.

Trots allt har det ju vart en bra dag:

- Det har regnat
- Jag åt en fantastiskt spännande och näringsrik lunch
- Min visdomstand har äääääntligen börjat växa
- Jag har hittat en ny svinkoppa innuti näsan (fantastiskt jag visste inte att de kunde frodas där med)
- Jag har fått fel sorts kortisonkräm (med andra ord främjat apoteket genom att köpa medicin jag inte behöver, grattis till dem)




Jag sitter faktiskt inte och deppar ihop, jag är ironisk! :P Så ingen missförstår.
Ta hand om er där ute, hälsan före allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0