Lurad.... av Disney!

Ända sedan jag var 2-3 ar har jag slaviskt följt allt med stämpeln Disney pa. Jag sag varenda prinsessfilm vilket har lett till att jag fatt det inpräntat i huvudet att det finns en själsfrände där ute som man ska träffa och leva lycklig i alla sina dagar med. Sa vart är da denna prins? och NÄR I HELVETE ska han komma inridande pa sin häst? (Any day now...)

Den bistra vekligheten ser en ANING annorlunda ut. Det finns inte alls lika mycket kärlek i världen längre, har ni tänkt pa det? För 20 ar sedan fanns det mycket mer, da var det mer självklart att när man hittat den rätta och gift sig sa ska man leva med densamme resten av sitt liv. Man gick in för det, gav sig fan pa att det skulle fungera. Idag är det mer en köttmarknad, man ligger runt och byter partner. Man tröttnar mycket fortare pa varandra, men det kanske är för att man inte väntar som man gjorde förut pa den rätta? Man tar vad som finns till hands, eller? Rätta mig om jag har fel!

Men vart är min beskärda del av Kärlek? Jag vill ha fjärilar i magen, jag vill bli sa där fjantig! OCH har ni tänkt pa att när man är kär sa ser världen sa mycket vackrare ut!!!


Och jag skyller allt pa Disney, hade de inte inpräntat i huvudet att "det är sa har det ska vara" sa hade man ju inte fran första början gatt och haft förväntningar!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hejsan:) Hoppas allt är bra med dig:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-15 @ 15:07:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: En dansös dagbok

Det får du gärna göra, det hade varit kul!

Vill du inte vara med i showen 20 Maj?

Det hade varit kul att se dig dansa igen och vi ska ha filmare så du kan få ditt klipp till din hemsida med. Kram

2010-04-15 @ 15:13:44
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Linda H

hahahaa.. grymt inlägg.. saken är att det finns killar som är ganska perfekta men de är dock så puckade att de inte fattar att man kanske behöver chansa lite ibland. och eftersom de inte vågar chansa för de kan ju misslyckas så skiter de i det istället!! damn, nu borde jag blogga om detta.. hahaha

2010-04-15 @ 17:57:50
URL: http://malibubarbie.webblogg.se/
Postat av: jenny

Haha så jäkla sant!! Jag tror dock inte man tar första bästa, jag tror bara som du säger att det finns mindre kärlek och att folk alltid vill ha mer och inte ser vad de har, tragiskt är det!!

2010-04-16 @ 11:49:21
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0