@ MAYMO

Sitter pa jobbet!
Idag ar en underbar dag, for jag ar i Barcelona. Det ar en storstad som har allt att erbjuda fran teater till dans till nattliv och restauranger, samtidigt finns havet 10 minuter bort och solen och varmen ar underbar. Det finns manniskor fran hela varlden har och manga riktigt alskvarda sadana ocksa :) Alla hus har sin egen stil och ar ofta detaljrika och valdigt vackra att se pa. Man hittar alltid nagot nytt att titta pa nar man gar ute. Aven om man gar samma gata upp och ner sa hander det nya saker, man ser nya manniskor :D

Ok, jag ar kar igen!! Let it last, let it last, let it last!!

Ett litet torg jag hittade harom dagen nar jag var ute och gick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0