Molnig onsdag!

Dagen började faktiskt med en kopp kaffe, den första koppen jag druckit på 8 månader. Jag älskar ju kaffe men har en extremt känslig mage så jag har inte kunnat ens ta en smutt utan magont och huvudvärk. Idag gick det kanonbra. Välbehövligt också, jag var och är som en zombie!

Tog en promenad, vill inte överbelasta kroppen när jag gått på antibiotika i två veckor och dessutom haft bröstsmärtor under den här tiden. Träningen får jag tyvär låta vänta :( Jättetråkigt men vad ska man göra... Har en jättetråkig historia att berätta men jag gör det senare... :'(

Sedan blev det en fika med älskade Vanessa :) Hon har precis opererat näsan (för två veckor sedan) och den vart jättebra. Men så i helgas var hon ute på Plaza här i Linköping och ägaren kom fram till henne och klämde åt om näsan på henne för att vara rolig. Det sa kras och nu är den trasig. Förstå det, 30 000 kr åt helvete. Hon har som ett tumavtryck på näsan. En grop in i näsan och hon kan inte andas med den näsborren. Ush vad jag tyckte synd om henne. Han är polisanmäld... får se vad som händer?

Har bokat tid hos optiker
Hälsat på mamma
Lunchat med Jonna

och nu sitter jag i soffan och grymtar över min mage som står rakt ut! Den har vart svullen i en vecka och det bara vägrar att ge med sig! Bäst att sätta fart med tvätten.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0