Tisdag, nedräkningen har börjat!

Nu behöver jag bara sova tre nätter till i den här lilla sketna lägenheten. Seeeen hoppas jag att jag får åka hem! Jag ska åka till sjukan direkt så de kan ställa en korrekt diagnos på mig! Idag har smärtan i örat blivit så stark att hela huvudet värker, jag har fått blåa sår på tungan och i övrigt mår jag som igår, fast mindre bröstsmärtor. Jag är lite orolig...

Idag har jag och Salem haft teamwork. Han satt utanför min dörr och jamade tills jag vaknade i morse. Tror han var väldigt upprörd över att det kommit in flugor i vardagsrummet för varje gång han tittade på dem gav han ifrån sig mystiska läten. Så jag slog ihjäl dem och han åt upp dem. Teamwork!

Nu ska jag ännu en gång sätta på "Skönheten och odjuret" och drömma mig bort lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0