Pågående krig!

Det är en ständig kamp mellan mig och katten Salem här hemma. Han har försökt bryta sig in i mitt rum ett flertal gånger genom att galoppera i ökande tempo för att sedan slänga sig hals över huvud mot min sovrumsdörr. Dock utan framgång!

Han brukar slänga sig framför fötterna på mig i tappra försök att få mig att ramla, förmodligen för att avsluta det hela genom att strypa mig och lägga mig i komposten.

Han brukar ligga på lur i hörnen och gå till attack när jag minst anar det. Sen hoppar han ut, boxar till mig och springer och gömmer sig igen.

Det är en långsam kamp då han är så liten ullig och söt. Men ja Salem du behöver bara vänta 10 dagar till, sedan slipper du mig! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0