Resdags!

Jag har vart en tråkig bloggare senaste dagarna, jag vet! Har helt enkelt inte haft lust. Nu är väskan packad, alla piller tagna och jag sitter och väntar ut tiden.

Det vart ingen höjdarutgång igår, vi var på SOLO som alltid och jag drack juice, hahah! Men sen fick jag nog och började dansa gärnet med några bekanta! Mycket uppskattat! Det var till och med så att folk kom fram och sa att jag var en mycket bättre dansare än de som jobbar som det här i Barcelona (på klubbarna alltså). Det hela resulterade att jag har sommarjobb som dansare på en klubb här :) Inte en dag för tidigt! Hahahah, jag borde nästan åka hit, magdansa och dansa på klubbarna! Jag skulle nog kunna leva på det, knappt men ändå. Det skulle vara grymt kul!

Det ska bli skönt att komma hem, jag saknar alla pluttisar där hemma. MEN det är bäst för er att ni sjasar bort snön innan jag kommer!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0