Sant eller falskt!

Min "hyresvard" ringde mig precis och sa att dorren till lagenheten gatt i baklas, att det hande ibland, och undrade om jag kunde vara hos Azin ikvall tills han fixat det... Blaogd och naiv som man ar, sa jag bara "ok det gor inget. Det ar  ju inte ditt fel." MEN min handledare pa jobbet tyckte det lat ytterst markligt, hon sa att han formodligen skulle ta hem en tjej och att han ville ha mig ur huset nar de .......

Ilsken som jag av naturen ar kommer jag alltsa anda att aka hem och kolla upp saken!! Ska jag inte ens kunna komma hem dit jag bor for att dorrn "gar i baklas ibland". Aven om det ar totalt sant sa ar det inte ok.

Annu en fantastisk Barcelonadag till ända :( Jag har faktiskt suttit och letat lite jobb har till sommaren... men utan resultat. Sprakkurs kanske???? Jag vill sa garna vara har alltid!


Ha en riktigt bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0