Shopping!

Jag har bara ägnat mig åt shopping sedan jag kom hem :) Köpte en tavla för 1200 kr på Gallerix. Den är guld, vit, brun med massa noter på. Jättefin men nu ser den lite blek ut på väggen i vardagsrummet. Funderar på att lämna tillbaks den... Sedan har jag handlat en lite nödvändigheter och en plånbok (det har vart lite irriterande att inte ha någon plånbok, som en ständig påminnelse att jag blivit rånad).

Och nu ska jag ha en alldeles perfekt kväll med plankstek, filmerna "new moon" och "2010" bra sällskap och så antibiotikan! Haha, det hade vart perfekt att tillägga ett glas vin men jag måste ju vara ordentlig med mina piller :P

Min söndag har vart kanon!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Ja det är nog samma haha!

Det fanns ju några olika modeller, jag ville ha den som är mest mörkbrun.

2010-04-27 @ 12:15:27
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0