Solen skiner!

Och det har den gjort varje dag sedan jag kom hem! Tänk att jag kan bli så glad av lite soooool!
Idag var det fika dag, vi fikade oss igenom hela lektionen 09-15 och sedan vart det "qualified catch up time" i 4 timmar på Coffeehouse by George. Träffade min Jonna och co.

Dagens ämne som återkom gång efter gång var utbildning. Det är 5 stycken som funderar på att hoppa av min utbildning, 3 har redan gjort det. Alla tycker att det är en väldigt oplanerad och ostrukturerad utbildning och man känner sig lite orolig för om man verkligen kommer få jobb efteråt. Jag har sökt flera andra utbildningar på universitet och tänkte också söka andra KY-utbildningar. Men jag vill mkt hellre gå på universitet. Inget är dock i Linköping. Vi får se vart det bär av, spännande!!

Första magdansen är på gång! Jippie!!!! Det blir antingen på lördag eller lördagen därpå. Lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0