There is only so much I can take!

Jag ar trott pa att se alla snygga skor som finns ute att kopa nu, och att veta att det inte ens ar nan ide att titta tva ganger pa dem... Innan jag akte till Spanien var jag inne pa barnavdelningen pa Deichman och kopte ett par skor i stl 33!! Vanligtvis har jag ju 34-35 och det finns aldrig skor i imn storlek pa damavdelningen. Sa vad ska jag valja for skor? De med barbie pa eller de med spindelmannen? Hm, ska nog forsoka bestalla via internet och se hur det gar :)


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag vet att d ska finnas en sida från tyskland som har små storlekar på snygga skor.

Googla :D

2010-04-05 @ 16:37:40
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jerry

Spindelmannen, lätt! :D

2010-04-05 @ 17:51:00
Postat av: Thobias

hej hoppas allt är bra. kan inte vara lätt ibland förstår jag. Men vore jag dej skulle jag välja några med Hello Kitty på =) jag hoppas att du får en härlig vecka. hälsa azin

2010-04-06 @ 01:23:11
URL: http://vilseishanghai.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0