Uppdattering fran sjuklingen!!

Livet ar lite for gott just nu! Underbart god mat, utsokta efterratter och fantastisk dryck. Sangrian ar farligt god! Och att leva i lyx sa har har borjat visa sig i form av nagra extra centimeter runt magen... Inte bra alls!! Men i och med att jag ar sjuk sa ar det inte tal om gym, och inte fram till jag aker till Sverige. Jag saknar Worldclass sa himla mycket. Dansa, trana, springa. Fa den energikicken som traning ger!! Och magdansen saknar jag ocksa jattemycket! Se hur glada manniskorna blir (speciellt barnen) och nar alla kommer upp och dansar med mig. Det ar en underbar kansla!

Jag ligger mest snallt i sangen nu eftersom jag ar sjuk, men funderar pa att ga ut ikvall med tjejerna. Var forresten pa stranden idag med, det var ganska kallt och blasigt, MEN otroligt vackert. Det ar nagot med havet som ar sa lugnande. Jag kan bara sitta och titta pa det i timmar! Personalen pa CDLC borjar kanna mig nu och flera kommer fram och pussas pa kinderna och pratar om sitt och mitt, vad som hander. Alla ar supergulliga! Alskar atmosfaren har. Varfor kan det inte vara sa i Sverige for?????

Hoppas ni alla har det bra!

Puss


Kommentarer
Postat av: Thobias

Hej har du gått o blivit sjuk det var ju inte bra. hoppas du piggar på dej lite. själv är jag sjukt trött kom hem kl 7 i morse efter att ha varit ut.

som sagt ta hand om dej så att du blir frisk

2010-04-04 @ 06:18:52
URL: http://vilseishanghai.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0