Vissa dagar...

...vill jag bara sitta och drömma mig bort till nagon annan stans. Dar jag har ett jobb jag alskar att ga till och dar man har roligt med sina kollegor. Dar man har alla vanner och familj omkring sig hela tiden. Dar jag kan dansa pa oandligt manga brollop och fester och dar dromprinsen star bakom hornet och bara vantar pa ratt tillfalle att trada fram. Dar skiner solen och det ar alltid varmt, men bergen ar nara om man vill se snon. Dar ar havet alldelles kristallklart.

Min lilla fairytail!



Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Gumman säg till när du hittat dit så kommer jag med =)

2010-04-14 @ 12:33:14
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: jesso

Hänger med på !!!

2010-04-14 @ 15:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0