Whats left of me!

Det är bara sex dagar kvar i Spanien och jag har blivit jättesjuk. Det gör ont i bröstet när jag andas, ont i öronen och halsen när jag sväljer, ont i huvudet när jag rör det plus att jag har 2 körtlar under hakan som svällt upp till en storlek av två körsbär :( Dessutom växer utslagen jag har i ansiktet och de tycks föröka sig med, har fått två nya. (Vilket i alla fall gör att jag kan fastställa att det inte är herpes). På apoteket sa de att det var förkylningsblåsor... men jag litar inte på dem. Min näsa lyser ilsket röd mot mig i spegeln. Sammanfattningsvis kan jag konstatera att det bara finns ett litet skrutt kvar av mig, resterna så att säga, slagget som inte ens bakterierna vill äta upp...


Kommentarer
Postat av: thobias

Hej



låter verkligen som du mår skit just nu. tycker synd om dej. hoppas du blir bättre snart så att du kan njuta av de sista dagarna i spanien.

2010-04-18 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0