Why does the good people keep dying?

I helgas hände en jättetråkig sak, jag kan inte sluta tänka på det!! Någon som betydde hela världen för en jag känner gick bort, kan inte sluta tänka på henne som förlorat sin livspartner och barnen som förlorat sin pappa, kan inte sluta ha ont :( En människa full av energi, alltid på bra humör, otroligt hjälpsam och så himla snäll. Det var inget större fel på honom, han hade lite hög puls när han tränade bara. Så efter en träning kände han sig lite dålig så han åkte hem och la sig på soffan. Senare när dottern försökte väcka sin pappa var han död. Hur är det ens möjligt? Varför, varför, varför??? Han var inte gammal, han var inte sjuk, han bara la sig ner för att vila en stund.....och vaknade aldrig igen :'(  Jag kan inte förstå det!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag beklagar gumman!

2010-04-28 @ 21:40:59
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: ebba

fy vad hemskt. jag beklagar verkligen, även om han inte stod så nära dig :(

2010-04-28 @ 21:58:33
URL: http://scottlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0