Början på en fantastisk helg!

För en tid sedan hade jag inte så mycket för mig och tyckte det var skittråkigt att inte ha något att göra. Nu har jag upp över öronen och varje stund av vila och mys framför en bra film är värd guld! Jag har väl inte riktigt hittat balansen än, men jag älskar när det händer saker runt omkring mig. Nu har jag hur som helst en sådan helg när jag kan disponera tiden hur jag vill. Det är så skönt!! Det första jag gjorde var att sova 10 timmar :D Jag har träningsvärk i hela kroppen sedan igår så frågan är om man ska våga sig på ett step pass idag eller inte.... Who am I kidding, vi kör!!! :D

Tyvär går jag ju inte sysslolös, jag har bara privilegiet att välja vad som ska göras först idag, haha.

Skola, förberedelser inför flytten till Barcelona, magdans, zumba och mycket mer...

Men först lite havregrynsgröt! Bästa starten på dagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0