Det som göms i snö...

Jag åt en alldeles fantastisk frukost idag. Jag hackade bananer, apelsiner, melon och slängde på druvor och fil. Mums! Det kändes så fräsht att äta det gämfört med alla dessa flingor som finns att köpa och mest består av socker. Så en kopp te på det också!

Idag är jag "ledig", vilket innebär att jag inte måste göra något vid en speciell tid men det måste fortfarande göras. Jag måste städa och tvätta i varje vrå så det blir riktigt trevligt för min hyresgäst att flytta in. Tre uppgifter i Business English ska göras, jag ska hälsa på familjen, städa gymmet, och förhoppningsvis boka tid hos frissan. Jag vill ju vara snygg i Barcelona!

Jag har tänkt på alla bilder jag lägger upp här på bloggen. Det är ju mycket trevligare att jag lägger upp mina egna bilder än att sitta och ladda ner från nätet. Ska sluta vara lat och plocka fram kameran så ni får se min vardag också!!


Tycker den här bilden är så cool!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Thobias

Din frukost låter verkligen god. Det är så att jag blir ännu mer hungrig än vad jag redan är. Just de sen har vi ju engelska. shit shit. haha. Hoppas du hade kul i natt för ni skulle väl ut?

2010-02-28 @ 02:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0