Ett enda långt ordbajseri är vad det är!

Först vill jag säga att all den här snön och hela vintern kan dra åt helvete! Fy fan vad det står mig upp i halsen. Två steg frammåt, tre steg tillbaka. Det tar så mycket energi från mig bara att gå promenaden till skolan. Frysa, halka, ser inget för jag blir bombarderad av snöflingor, ingen skottar trottoarerna osv. Plus att jag måste konka omkring på min 10 kilos dator för att skolan inte godkänner att man tar med sin egen. Jag hatar att ha en tjock halsduk runt halsen och jag hatar att ha tjocka strumpbyxor under jeansen. Jag klarar inte det här klimatet!!!

Japp, irriterad är bara förnamnet! ;)

Företagsekonomi stod på schemat idag. Jag har lätt att lära bara jag tycker att det är kul, och jag tycker att lärare har ett stort ansvar på sig att göra det dem lär ut kul/intressant. Idag har jag suttit 6 timmar i skolan och vid dagens slut kunde jag konstatera att det här kunde han gått igenom på 1 timma. Han är jätterolig, och det är just det som är problemet. han står och skojar bort halva lektionerna och halva står han med en frågeställning och bara cirkulerar runt svaret i oändlighet, men kommer inte dit förens han har krånglat till det så mycket det bara går. 6 timmars ordbajseri!! Om jag suttit hemma och läst boken hade jag blivit klar på en timma!

Grrrrrr!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0