Fantastisk dag!

Jag vaknade idag och var så glad! 1:a februari, vilket innebär sista vintermånaden! En månad kvar till Barcelona, 2 veckor kvar till min födelsedag. Jag sprang till skolan och fixade med papper, vidare till pressbyrån för Marabou Amigos (mmmmmmmmm), systembolaget och köpte 2 flaskor vin (ecologica, jättegott vitt vin) och sedan till gymmet!
Där vart det 20 min på trampmaskinen och 15 min biceps. Väl hemma har jag gjort situps, duschat, ätit och diskat. Hahahah vem bryr sig tänker ni nu (ska hon inte berätta när son skiter också) ahhaha!!!

IDAG fyller en klasskompis och bra vän 24 år. Han är lite depp över att bli gammal så vi ska med genemsamma krafter supa honom under bordet ikväll, haha! Han och en till klasskompis ska strax komma hem till mig och plugga.

Nu ska jag ladda upp bilderna från Älvkarleby!!!

PUSS


Varför finns inte DH säsong 6 att ladda ner???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0