Frangelico med mjölk och en isbit. Mmmmmm!!

Frangelico är en italiensk nötlikör som smakar fantastiskt med mjölk och en isbit. Lite som Baylies men godare. Sitter med ett glas nu för att varva ner.

Dagen är ju inte alls slut så än blir det inget soffsittande.
Detta ska fortfarande göras:

  • Handla mat (och massor av frukt!)
  • Panta burkar och glas
  • Läsa 20 sidor företagsekonomi
  • Rensa upp och ut ur lägenheten (dels pga ny hyresgäst och dels pga att jag har så mycket saker som bara ligger och inte blir använt) och jag tycker det är skitkul!
  • Mindre trevligt kanske men jag måste tvätta mitt löshår :)
  • Mysa med en kopp te framför något IQ befriat tv-program (läääängtar)

 


Från senaste fotograferingen, också den av Marcus Fasth. Inte riktigt som jag hade velat ha den men jag tyckte ändå den vart fin. :) Jag älskar foto!


Kommentarer
Postat av: janine

Åh vad gott ! :DD

Gör det du tycker jag :)

Kram

2010-02-09 @ 19:55:19
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0