GO MORRON!!!!

Idag var jag uppe med tuppen och på gymmet en timma inna jag skulle öppna för att hinna träna!
Trampmaskin: 20min
Mage: 100 situps
Rumpa: tre övningar 3 set x20 repetitioner

Inte många tar sig ut i "snöstormen" som de kallar den. "Det snöar och blåser lite" skulle jag vilja tolka över det till. Visst man ska inte ta bilen långa sträckor, men tar man på sig kängorna och varma kläder tycker jag det bara är mysigt! Förr klagade folk på att växthuseffekten gjort så att vi inte skulle få tillbaka våran svenska vinter. Men här är den JU!!!!!!! Gnäll gnäll, mera gnäll. Jag tycker att det är fantastiskt VACKERT med all denna snö, den lyser upp i mörkret. Kan hålla med om att den är opraktisk i svenskens stressade liv. Men försök i stället att NJUTA av att vi har lite väder! Och snart är det ju faktiskt vår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0