Happenings!

Åh vad skönt, jag jobbar ingenting i helgen. Jag ska gå och lägga mig tidigt så att jag kommer iväg till gymmet i morn morgon. Jag skulle vilja trampa en timma och sedan köra step en timma. Jag älskar att röra på mig, och jag älskar att se att jag klarar lyfta tyngre vikter, orkar spinga längre på löpbandet etc.

Skolan var riktigt intressant idag. Vi pratade om piratkopiering av märkesvaror och läkemedel och jämförde det med narkotikaförsäljning och man tjänar nästan lika mycket på bägge. Vi pratade även mycket om konsekvenserna om t ex någon producerar falsk Absolut Vodka och slarvar med kvaliten, så kan det få en dödlig utgång. Den som köper behöver ju inte vara medveten om att det inte är äkta fören det är för sent. Lite läskigt det där.

Idag har jag vart en riktig hurtbulle! Jag gick först på Zumba och sedan på BodyPump! Nu är jag slut i hela kroppen och tänker inte lyfta ett finger mer idag. Sitter faktiskt med en Frangelico (FY!!!) och första säsongen av Scrubs redo. Det blir ett bra avslut på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0