HELGEN ÄR LJUVLIG!

Sitter med en påse smågodis och väntar konstigt nog på mat, pasta... Typiskt mig att ta det i fel ordning!! Ska ha en myskväll till nu för att fira att tentan vart avklarad idag och nu är det tunga över fram till praktiken. Det skulle vart guld med ett glas vin till maten men det får vänta till imorn. Jag ska visa honom filmen "Whatever Lola wants", och hoppas att han blir i alla fall hälften så förtjust i den som jag är :)

Man kan ju tro att helg innebär vila, men så är inte fallet. Jag jobbar fre, lör, sön på Worldclass + städning 3h fre, 3h lör. I morgon har jag tvättid hela förmiddagen men om mitt halsont försvinner ska jag nog ägna den tiden åt gym i stället. Allt godisätande har fått ångesten att krypa i mig!

Utgång! Jag har inte varit på krogen sedan långt innan jul så för att ta farväl av lilla staden blir det utgång både i morgon och i övermorgon. Heja heja!!


Kommentarer
Postat av: Thobias

Hej. Låter som du haft två super mysiga kvällar. Hoppas ni han se filmerna, och att det gick bra på din tenta

2010-02-26 @ 06:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0