Magdans x2

Hittills har jag missat 2 bokningar av magdans för att jag ska åka till Barcelona. Det gör lite ont i magen! Självklart är jag medveten om att jag kommer missa fler tillfällen, men det känns bättre att inte veta vad jag missar :) Ligger jag i lite så kan jag nog hitta något ställe att dansa på där också! Och förhoppningsvis något ställe där de säljer dräkter med, jag är i DESPERAT behov av nya dräkter!!! Min blå faller snart sönder!


Tänkte bjuda på en tidigare opublicerad bild! Här blir jag fotad av Marcus Fasth


Kommentarer
Postat av: Elisabet

GUD VA SNYGG DU ÄR GUMMAN! och Bilden var såååå fin!:D:D Va skönt att vi fick en tele date i dag... Var ju länge sen;)

PUSS!

2010-02-04 @ 22:27:06
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Foten och benet var riktigt läckert!

Jag säljer ju ut alla från basaren billigt nu, kan inte någon av dem vara något? Kram

2010-02-05 @ 02:40:43
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0