Mina små katter!!!

Jag var sen till skolan, hade en riktigt dålig dag idag. Så kommer jag till skolan och mina två älsklingar gjorde mig såååå glad. De hade satt ett litet T format ljus i en chokladmuffin och började sjunga ja må hon leva! Sen fick jag blåsa ut ljuset och önska mig nåt :D haha!! Sedan fick jag två par örhängen och ett armband och ett jättefint kort där de hade skrivit "the duo became a trio, welcome as a partner in crime, we love you". Åh vad glad jag blev!! Känns riktigt skönt att ha sådana människor omkring mig!

Alexandra har hört av sig från ljuva Thailand också, tror att det blir en sväng dit i sommar och hälsa på henne!! KUL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0