Otippat att melodifestivalen kunde sjunka lägre?!

Ok, jag har alltid varit anti dena uppgjorda och tramsiga festival, men i år tog det priset! Vad var det för bisarrt rymdtema alla var tvugna att klä sig i? Varför stod Charlotte Perelli, Nanne Grönvall och whats her face och skämde ut sig på scenen som intro?? Och vad var fröken Silver, som inledde med sitt skitdåliga bidrag, hög på? Stod och viftade med högerarmen över huvudet hela låten igenom! Tix? Någon form av hallucinogen drog? En högst värdelös koreograför som förmodligen hade rökt både det ena och det andra? SEN KOM OLA!!!! Vad i helvete har de (eller han själv) gjort med honom? Han såg ut som en nyutstigen ur garderoben gay. Eller åtminstone som en medlem i Westlife (och det är INGEN komplimang).

Ok jag erkänner det där sista var elakt och ett slag under bältet (har inget emot människor som är gay).
Jag kunde inte lyssna på Ola, bytte kanal.

En sista fråga bara så jag kan få det här ur systemet!!! Är det obligatoriskt att alla låtar i melodifestivalen måste suga så hårt att man vill gå och kräkas?????????

Och vad har de valt för programledare sen? Fjolla till vänster, fjolla till höger. Det enda BRA med melodifestivalen är Dolph i mitten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du vågade väl knappast säga annat om han i mitten... ler

2010-02-07 @ 20:57:28
Postat av: Terese

Hahahhahaha, nej det var ju du som gav mig en så bra bild av honom, Men han hade fått bra recenssioner av mig i alla fall pga hans röst i barnprogrammen!! :D

2010-02-07 @ 23:04:13
URL: http://teresewendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0