Snart är det fredagsmyyyyyyyyyyyyyys...

....på gymmet som jag ska städa tre timmar med start kl 20.00 Woohooo! Fredagskvällen är räddad :D Skämt åsido så har jag inget emot det. Jag städar gymmet tre timmar fre och lör varannan helg för att få in lite extra cash.

Som sagt efter en chokladkaka försvann huvudvärken och jag kunde ta tag i dagen lite grann. Har hunnit med lite:

  • städat lägenheten
  • köpt silvershampo (då kärringen, hrm menar damen, som slingade mitt hår gjorde det aningen gult)
  • köpt hem en magdansslöja
  • pratat med hyresvärden ang att hyra ut min lägenhet i andra hand när jag är borta
  • köpt ett andrahandskontrakt
  • ringt tjejen som ska hyra och gjort en deal :D
  • varit hos optikern (som sa att jag skulle komma tillbaka efter Barcelona och prova linser pga provmånaden som jag annars missar. Så man får väl vara lite skummögd i två månader till då, haha)
  • fixat lite grejer på banken
  • postat brev till Landstinget

Jaha då är det dags att bege sig till arbetet! Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hoppas du får en bra helg. Kika gärna in på min blogg;):D

Kram Denise

2010-02-05 @ 21:27:48
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Elisabet

Va bra att du tog tag i det där med kontraktet... Blir ju mycket säkrare då:D Hoppas ni kom fram till en bra deal! Puss!

2010-02-05 @ 23:09:04
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Haha, den dagen jag börjar sticka så kan jag lika bra lägga mig ner och dö... Fattar inte varför man sitter med sånt i veckor när en stickad tröja kostar 200 på H&M. Men folk kanske tycker det är "kul". Vad tyckte du om dräkterna?

2010-02-05 @ 23:34:19
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0