Stress

Varför är jag så stressad? Jag har inte alls mycket att fixa fram tills jag åker...
Känner presspå mig att jag ska vara alla till lags nu innan jag åker och hinna träffa alla.
Men det enda jag vill är att träna på dagarna!! Man kanske borde jobba med gymvärlden ändå?


!!Kom ihåg!!

- Inlämning (mån)
- Test (ons)
- Tvätta (mån)
- Skrubba varje hörn av lägenheten
- Hämta hyresfakturor (mån)
- Ringa min hyresgäst (idag)
- Packa väskan med saker jag inte ska ha med mig :)

Kanske lite tråkigt att publicera min kom ihåg lista här på bloggen. Men på så sätt har jag ju den alltid nära till hands!

over and out


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Tack och jag är likadan, skriver jag det på bloggen så har jag den mer till hands och det blir större chans saker blir gjorda.=)

2010-02-28 @ 23:46:23
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Thobias

Ser ut som du har mycket att göra. Men du får tänka på att snart är du i Spanien, och då är all möda o stress värt de.

2010-03-01 @ 03:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0