Stressig dag!

Började med ett ganska tungt ämne idag, Export och import. Hu vad mycket man ska hålla reda på! 7 timmars total uppmmärksamhet på läraren, jag har nog aldrig suttit och lyssnat så noga!
- Har bokat in synundersökning på fredag (som jag tror att jag måste avboka då jag har lektion, får se)
- Kollat på och ringt runt till folk i Barcelona som hyr ut ett rum i sina lägenheter. Alla killar lät väldigt entusiastiska att 2 tjejer från Sverige skulle komma medan tjejerna var inte alls så trevliga. hm...

Efter det så rusade jag till jobbet där en ny tjej gick brevid idag, Victoria. Hon var supertrevlig och delade mitt intresse för galna resor! En tjej med aptit på livet :D Tiden gick fort när jag stod och pratade med henne!!! Nu har jag precis kommit hem, jag har inte ens hunnit äta, än mindre handla mat och inget finns i kylen, så det blev havregrynsgröt. Snart får jag besök också, blir nog ett glas vin och en film, eller åtminstone film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0