Sugar rush!

Idag var jag och tränade på Sporthallen. Fy skäms på mig! Men man måste ju kolla konkurrenterna!! För några år sedan tränade jag där varannan dag och det var ett ganska trevligt ställe. Men nu ser det rent förjävligt ut! De har mosat in så många maskiner det bara går och väggarna är pissgula. Blä! Men bra träning blev det. Biceps och triceps. :)

Sedan var jag hos hyresvärden som fick visa hur man fyller i andrahandskontrakten korrekt. Vill bara få allt klart inför resan som närmar sig med stormsteg. Har så mycket att fixa och köpa. Mina vänner brukar retas och säga att jag borde få V.I.P. kort på apoteket för att jag är där så ofta, och inte ska jag vara sämre nu när jag ska bort. Jag brukar ha ett helt apotek i väskan för alla möjliga sorters åkommor när jag reser. Man vet ju aldrig!!!

Sedan vart det fika med Jonna och Fia. Först en cheesecake, sen en kladdkaka....uff. Men det var en himmelsk upplevelse!!! Beach 2010 släng dig i väggen. Vet ni vad folk sitter och snackar om när de fikar i Linköping? De pratar om hur tråkig staden är och att de vill bort :) Japp, det var vårt samtalsämne med! Det var tal om både Australien och Thailand och USA, haha...


Ja, om man skriver ett tråkigt inlägg får man ju dra till med en kick ass bild ;)


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Tyckte hon såg lite skum ut här... Annars älskar jag hennes bilder men något med uttrycket och breddan på överkroppen... Jag har för mkt fritid...

2010-02-08 @ 22:39:08
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0