Ta kontrollen över sockerbegäret!

Jag skulle döda för en bit choklad! Mmmmmmmums!! Men i stället har jag stängt in mig i lägenheten idag (har för första gången since forever inte haft några måsten) och druckit 5 koppar te :) Mina babes som jag brukar ha omkring mig är ju alla bortflugna dessutom. 2 till London, 1 till Gran Canaria och en i Svea men 15 mil bort. Det känns jätteskönt att vara lite för sig själv, inte göra någonting...men åååååååh vad jag vill ha choklad!!! Hade jag inte haft ont i halsen hade jag gått ner till gymmet och sprungit lite. Träning hjälper bra mot sockersug! Sedan försöker jag hålla mig mätt hela tiden, är jag hungrig blir det hundra gånger värre. Jag har köpt sockerärtsskidor som man bara värmer i micron 3 minuter. De är faktiskt ett jättegott tilltugg!! Kanske lite udda dock. Många skulle nog rekommendera nötter och frukt. Men är man som jag allergisk mot nötter och de flesta frukter (tro mig 40 bananer senare är man ganska trött på dem) så får man hitta på nåt nytt.

Hm affären är ju öppen till 20.00... kanske ska jag.....


In the name of LOVE, one more int he name of LOVE ;)


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Köp ett litet mörkt choklad, det brukar mätta suget för de flesta (jag tycker det smakar blä dock) poss

2010-02-04 @ 21:12:20
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0