Tack för alla gratulationer!!!

Summa sumarum hände inget speciellt igår! Jag gick i skolan, jobbade på Worldclass och gick hem och pustade ut framför datorn. Försökte komma in på bloggen 20 ggr men det gick inte...

Jag ville ju så gärna berätta att jag var på posten och hämtade upp ett paket med en ny magdansdräkt i!!! Jaaaaaaaaa, jag har något nytt att uppträda i! Så fort jag sytt fast krokar på BHn ska jag ta bilder och visa er!!

Tack till er som grattat mig här på bloggen. Det gör mig så glad! Det hagel jag hade väntat på kom i stället på facebook där 54 av mina vänner gratulerade mig! Tusen tack sötnosar!! Och tack till alla som grattade mig via sms och på jobbet och i skolan :D Det var den bästa pressenten!!!


Stora blöta pussar till er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0