Tacokväll och mys ;)

Jag tar till alla medel nu i sluttampen för att hålla mig vid liv... Choklad i mängder, redbull, ja allt för att hålla humöret uppe tills jag åker. Jag har alltid tyckt att jag föddes i fel land! Visst att det är tråkigt med kylan och snön, men jag klarar bokstavligen inte av den. Min näsa har förlorat så många lager skinn den här vintern att det är ett under att inte näsbenet sticker ut. Plus att jag har noll i blodcirkulation (fryser till och med när det är 20+) och trots att jag har två par vantar på mig är händerna mörkblå när jag vart ute för länge, så Take me out of here :D
Men jag måste erkänna att det finns vissa saker jag kommer sakna...mycket ;)Men bara att hålla ut sju veckor nu.


Snaaart ska jag få sällskap och ha tacokväll inkl. mys. Toppa det!! Kanske en film om vi hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0