Uppstigning 05.00

Vaknade kl 05.00 och utan att titta på klockan gick jag upp och åt frukost. Känner mig jättepigg! Hade jag tittat på klockan hade jag säkert legat kvar i sängen för att jag borde. Men nu sitter jag och räknar matte. Ja, jag är nojig att jag inte klarar tentan idag. Mina tidigare matematik-talanger tycks ha runnit ur huvudet.

Dagens To Do:

- Tenta
- Träning ( 1h på trampmaskinen och sedan mage och armar i styrka) + ett pass ZUMBA!!!!!
- Boka in synundersökning
- Göra hemtentan

Imorn åker mina sötnosar till London så får se om jag tar med en flarra vin till dem ikväll :D


Rush-hour i USA :)

edit: synundersökningen åkte precis upp tre snäpp i prioriteringen. Läste igenom mitt inlägg och hittade 4 stavfel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0