Varför sätter jag mig framför bloggen när jag inte har ett skit att säga?

God morgon! kan jag väl börja med. Ni vet den där känslan när man vaknar och är precis lika trött som när man gick och la sig? Thats my mornings every other day! Haha. Eftersom jag är allergisk mot kaffe (och hälften av allt annat som existerar på denna jord) så kör jag med redbull eller annan energidryck för att komma igång. Tror inte det är speciellt bra för kroppen.
Varför är det ett berg disk? Jag diskade ju igår!

Idag har jag inte mycket att göra. Ska gå på ett pass Zumba om kroppen tillåter, sedan jobba i repan, städa gymmet och sen ha filmkväll med en vän. Fasligt vad lite man hinner på en dag ibland... Tänkte ta med mig mina spanskaböcker till repan och träna lite om det inte är mycket folk idag ;D



H.A.N.D Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Den guldiga dräkten (tänk på att du kan flytta krokarna för att ändra storlek).

Bra around: max 87.6 cm

Cup diagonal: 20,3 cm

Skirt top unstreched: 81,3cm

Skirt top streched: 87cm

Lower hip very strechy

Length of skirt: 95,3



Här är måtten på den guldiga, tror den är lite mindre än den turkosa. Båda är för små för mig så jag kan inte visa bilder med dem på =)

2010-02-06 @ 12:20:07
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tjusig bild! :)

2010-02-09 @ 14:37:26
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0