Vart tar tiden vägen??

Tentan är äntligen gjord, jag kan inte säga om det gick bra eller dåligt ens. Jag har ingen aning alls!!! Det var riktigt kluriga frågor som var svåra att tyda. Men jag klarar mig nog. Godkänt är inget problem för mig, men jag som vill ha högre betyg än bara G, det är tveksamt i detta fallet....

30 minuters Zumba, så jäkla kul!!! Det hjälper ju också att Jennifer är en superduktig instruktör som vet precis hur hon på bästa sätt ska motivera alla. Efteråt 30 minuter core (rygg, mage) vilket gav mycket mer med Jennifer än vad det gjort med tidigare instruktörer. Känns som en riktigt bra dag på gymmet!!!

Till lunch vart det bara en tallrik fil med flingor och till kvällsmat lär det bli ris med tonfisk och gröna bönor. MUMS, kanske inte men jag planerar att inte behöva handla så mycket mer innan Spanien. Måste äta upp allt jag har!

Tillbaka till Gymmet! Ska jobba om 1,5 h och ikväll åker jag till mina älsklingar "to kiss them farewell" för hela FYRA låååånga dagar i London!

Ser ut som att resten av plugget får vänta tills imorn!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0