Vilken härlig dag!

Vaknade av en lätt huvudvärk sedan gårdagens tre glas vin. Trött som få och var på vippen att strunta i skolan såg jag...SOLEN!!! Efter tre månader frånvaro var det som att hela min dag gjordes. Halleluja moment!
Skuttade iväg till skolan med 10 kilos laptopen i ena handen och 10 kilos pärmen vi fick igår på lektionen i den andra och pyamasen fortfarande på.

Idag har jag betalat för en ny magdansdräkt!! Jag lääääängtar tills den kommer på posten! :D Ska lägga upp en bild så fort jag fått hem den!!!

Sökte massor av lägenheter i Barcelona igår och har fått mängder av svar idag, alla negativa. Men det är bara att fortsätta leta. Visst jag fick några positiva svar med men jag vill inte betala 10 - 14 000 kr i månaden för en etta.

Om allt vill sig väl ska jag hålla ett Zumba -pass på en ungdomsgård för tjejer. Det ska bli riktigt kul! Så klart inflikade jag att de kanske skulle vara intresserade av magdans också ;) Vi får väl se!!

Nu står jag på jobbet och drömmer om min säng. Gud vad skönt att få sooooova! Ska jobba till 20.00 och åka hem till mina små katter och titta på film! Och så hem till mig och få besök...... Puh, när ska man sova då???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0