Whats going on?

I lördag åkte jag, efter en mycke trevlig fika med Sandra, hem till mamma och firade min födelsedag. Jag fick precis som jag hade önskat mig, en hårtork. Nu tycker ni säkert "vad fattigt, fick hon inget mer" men jag ville inte ha något mer. Jag har faktiskt väldigt svårt att se vad jag inte behöver och just nu tycker jag inte att jag behöver nåt.... förutom en 2 timmars massage när jag tänker efter.

Igår precis när jag skulle sätta nyckeln i låset ser jag Jerry (min bästa killkompis) i ögonvrån. Han hade kommit förbi med en ask choklad till mig! Tusen tack, jag är fortfarande glad över det, men har inte rört chokladen :D
Senare kom Olcay (mitt ex) hem till mig, även han med en ask choklad, och lagade en fantastisk middag till mig! Den ligger i lunchlådan idag och imorn tror jag ;)

Däremot idag blir det inte mycket kul att tala om. Skolan tar slut om 45 min och då ska jag bara hem och byta om för att gå till jobbet. Sen däcka i min säng :D

Känner mig gammal!!!!


Ok, världens godaste choklad vill jag också ha idag :D


Kommentarer
Postat av: FANNY

Åh, den maraboo Amigo är verkligen MUMS! Vad jag blev sugen nu... :P



Ha en bra dag ღ

2010-02-15 @ 17:34:48
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Sanna

gott!

2010-02-16 @ 08:56:07
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0