Yr i bollen!


Ok, snaaaaaaart slänger jag den här jävla skoldatorn i väggen

. Förutom att den väger tio kilo och att jag inte ens kan ändra klockan på den när den går fel ("du har inte tillräckliga privilegier för att ändra klockan" står det) eller adda/ ta bort något som helst så är det enda den duger till att surfa runt och läsa bloggar och skriva Word dokument. MEN inte ens då fungerar den som den ska. Musplattan har nämligen ett eget liv och är suuuperkänslig. Jag behöver inte ens nudda den, eller vara i närheten av det heller, så har den markerat och deleteat all min text. Gäller att vara snabb på spara knappen!!! 

Så där, dagens aggressioner är ur systemet. Det vart två glas vin igår hos mina älsklingar (om ens det) och jag var full och snurrig. Vi hade skittrevligt tills jag däckade på soffan och idag har jag en sjuk huvudvärk. För ca 1,5 h sedan vinkade jag av dem på tågstationen och har sovit tills nu! Ush missade ju spinningen 11.30 som jag ville gå.... VARFÖR är det så att varje gång jag börjar träna så blir jag sjuk???? PLS tell me! Nu har jag ett litet stick i halsen som kommer och går.... Men 17.05 är det Zumba och det ska jag banne mig gå på. (HUR i all sin dar lyckas man ens bli så grovt bakis på 2 glas vin???)

GÄÄÄÄÄSP, vad ska man ta tag i idag då? Hemtenta?? Orka. Städa??? Orka. Sy om en magdansdräkt??? ORKA! Kasta snöbollar på ovetande förbipasserande från min balkong??? Kan fungera. Göra en kopp te och läsa bloggar??? JAAAAAAAA!

Puss på er



Vart är Desperate housewives säsong 6 när man behöver den???

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Vi laddade ner 4 avsnitt igår (11-14). Sen hittade jag en sajt där man kan se dem med. Har du sett dem? 10 var ju den där flygplanet krasha,

2010-02-04 @ 13:47:31
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0