Barcelona check!

Hade telefonintervjun idag med Spanien och dom tyckte att det skulle vara jättekul att jag kom och praktiserade hos dem. Jaaaaaaaa!! Nu är det klart och jag kan börja fokusera på allt annat. Som en inneboende och ett eget boende i Barcelona. Ska börja plugga spanska (så fort jag får tid!!!!) och läsa igenom allt jag lärt mig hittills.

Idag har jag gått i skolan, fikat m Jonna with crew, tränat 45 min, städat hela lägenheten, tvättat (vilken tid det tar) och diskat, Jonnis var här igen och vi fikade lite mer ;), och snart ska jag springa ner och hämta sista tvätten. Sen ska jag äta, handtvätta och skicka in åtminstone ett engelskaarbete. WHY OH WHY finns det bara 24 h på ett dygn???

Jaja, better get to it!!


Tadaa, jag har ju inte vart så generös med bilder från lägenheten så här kommer en på mitt kök. (Måste hitta en vas till mina gigantiska rosor)


Det ät lite tomt på väggarna ännu.... mycket tomt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0