CHOCOHOLIC and a damn proud one!

JO men visst. Idag vart det Marabou Amigo 100g. Jag dööööör så gott det var! Jag skulle till och med gå så långt som att säga att choklad är en av de saker jag lever för. Ibland till och med bättre än sex!!

Sanningen att säga så behöver jag lite socker för att få mer energi till plugget. Så var fallet idag, och jag tyckte att jag gjorde riktigt bra ifrån mig faktiskt. Nu ligger jag i fas igen med skolan och kan slappna av!

Imorn bär det troligtvis av mot Älvkarleby (Dalarna) med familjen. Tänkte göra mormor och morfar glada genom en visit. Dock blir det nog mycket mattepluggande för snart är det tenta. Dessutom måste jag slutföra en hemtenta helst imorn, inom organisationslära och affärsjuridik.

Slutligen är ett nytt projekt på G! Etablera ett svenskt varumärke utomlands. Berättar mer om det senare.... Men det har med choklad att göra! ;) Ett skolarbete alltså!!  

Nu ska jag diska (woooohoooooo, dagens höjdpunkt) och sätta på en film. Tror det blir "couples retreat". Såg förresten "It's complicated" tidigare idag! En rätt lång film ca 2h. Den var riktigt bra. Lite tjejig men det är helt i min smak. Tror medelåldern uppskattar filmen mest. Jag tyckte mycket bra om den!!! Lika bra att slänga in "Avatar", som inte ens behöver en ressencion: SE DEN BARA FÖR GUDS SKULL!!!!!!! och "Snabba Cash" som också var en höjdare, trots att den är svensk och jag inte är förtjust i svenska filmer :)


Från filmen "It's Comlicated"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0