Fått smak på utlandet :)

Först och främst har jag officiellt avslutat dieten genom att ta en stoooor kanelbulle och en chailatte. Har ni inte provat en chailatte innan är det definitivt dags. De är gudomliga!!

Jag bara läääängtar till att åka utomlands nu!! Ser så mycket fram emot storstadsliv och ett roligt jobb att gå till. För att inte tala om allt som finns att göra i BCN på fritiden! Sju veckor känns som en mycket kort tid nu.

Har dessutom suttit och läst Lola Mays blogg idag och igår och fått smak på utlandsliv igen. Hon är ju bosatt i mitt absoluta favoritland Thailand!!! Vet inte varför men jag får alltid en så speciell känsla i kroppen när jag pratar om Thailand. Jag fylls av glädje och många varma minnen!

Åh jag vill till värme och avslappnad livsstil med glada människor. hahhahaha!! Nytt mål är att flytta från Sverige!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0