God natt världen!

Dags att gå och lägga sig. Det har vart en hård vecka med skola 9-15 och jobb 16-20. Med Atkinsdieten får man tänka en extra gång på vad man stoppar i sig så det har varit en riktig utmaning. I morn morgon ska jag vara på gymmet 06.15-15.00 och sedan jobbar jag hela helgen med. Plus att jag städar gymmet 4 timmar fre och 4 lör. På lördag efter jobbet ska jag dessutom ha en magdansshow i Norrköping. På detta har jag en hemtenta, en tena i skolan, ett grupparbete och en inlämningsuppgift. Allt ska vara klart i nästa vecka så jag måste plugga all ledig tid jag har. Kanske inte så smart att lägga in en diet när man har upp över öronen att göra?! Magsjukan (vad det än är) har kommit tillbaka idag med förnyade krafter! Hoppas på en bättre dag imorn ;)

J fyllde 22 idag så STORT GRATTIS och samtidigt tackar jag gudarna att du inte ska ha födelsedagsfest just idag, är ju helt slut, hahah.

Vart grymt besviken på en kille idag. Trodde han var en bra kille men det visade sig att jag gjort ett grovt misstag som trott bra om dig. Stay away!!

Stort GRATTIS till Steffi som fyller 23 idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0