Jag faller i bitar!

Det är sjukt vad vinterhalvåret kan göra med mig! Förutom diverse köldskador (jag skojar inte) däribland min stackars näsa som bytt så mycket hud att jag snart borde se näsbenet, så är det orken. Jag är så trött hela tiden och med tröttheten blir man lite lättstött ;) Blek och glåmig och förkylningarna avlöser varandra. Hahahha, jag hade ju inte tänkt mig att detta skulle bli ett gnällinlägg utan mer som ett konstaterande. På sommaren är jag alltid pigg, glad, fräsch, och eftersom jag har sååå dålig blodcirkulation är det det bästa som finns 30 grader utomhus :) Läääängtar!

Sitter just nu hemma och väntar på att klockan ska bli 19.00. Då kommer "the crew" hit och så ska vi sitta och dricka vin, käka chips med dipp (dem, inte jag) och snacka massor av goja! Jag har en jätteväska med saker som jag inte vill behålla så jag tänkte att de som kommer ska få uppleva julafton en gång till ;) Skit (dvs saker man inte behöver) tycks man samla på sig vare sig man vill eller inte. Plötsligt är det bara där tex tre flaskor badbubbel...men jag har ju inte ens ett badkar?

Ok dags att käka lite! Dagens middag blir ris, tonfisk och grönsaksröra (men ska jag vara ärlig så skippar jag nog grönsakerna, det är inte riktigt min grej)

Pusselipuss


Beach 2010, thats me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0