Jag ska Blogga från Barcelona!

Det är nästan så att jag inte vågar säga det högt. Jag har fått möjligheten att utföra min 7 veckorspraktik i vår i Barcelona på ett kosmetikaföretag! Jag ska inte gå in på detaljer så länge inte allt är klart. Men vilken upplevelse det kommer att vara! Allt måste bli klart snabbt nu så jag kan börja förbereda. Kommer ju inte vara så billigt med dubbelt boende etc.... Hahahah, det här gjorde min dag fullständig!

Stora blöööta pussar till er!!!


Måste så klart hitta extrajobb som magdansös!!! Jag jobbade som det när jag bodde i Alicante, och har Alicante det så självklart har Barcelona!!


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Grattis! Låter jättekul!

2010-01-06 @ 16:56:29
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Elisabet

MEN GRATTIS GUMMAN! Gud va glad jag blir för dig! Jag sa ju att det skulle lösa sig! Han inte ringa dig igår efter vi snacka men jag hitta den där sidan om Sema Yildiz. Ring mig när du har tid!

PUSS!

2010-01-06 @ 17:32:23
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0