Kvävning en onsdagkväll, check!

Är som sagt lite krasslig och på vägen för att slänga i mig lite IPREN så tänkte jag passa på att ta en vitamintablett också. Jag är ju inget fan av grönsaker och är allegisk mot de flesta frukter så hejja intag på konstlad väg. Jag hatar piller och är alltid rädd att sätta dem i halsen. Och idag gjorde jag det. Fan vad läskigt det var, och att jag var ensam hemma hjälper ju inte alls. Jag kan tänka mig rubrikerna i Corren: "Kvinna kvävd till döds av vitaminpiller i centrala Linköping!" Fy fan, jag vart helt vit i ansiktet, och den stoooora klunk vatten jag hade tänkt att svälja ner det eländiga pillret med bara rann ur munnen på mig, kunde inte få ner det. Jag hostade allt jag förmådde och pillret flög ut. Har gått en kvart nu men jag sitter fortfarande och frustar.

Haha, när vi ändå är igång med saker som kan hända när man är ensam i hemmet så har funderat kring en annan sak också. Tänk om jag en fredag skulle låsa om mig på toaletten och dörrn gå i baklås?? Undra hur lång tid det skulle ta innan någon hittade mig? Några dagar till en vecka skulle jag tro..... om inte grannarna skulle höra mig alltså... Läskigt sånt där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0