Le mot världen, och världen kommer att le tillbaka mot dig!

I morse kollade jag på Ice Age 3. Den var riktigt bra. Måste säga att det är enda "filmserien" jag tycker att de lyckats lika bra med uppföljarna. Annars brukar det ju bara vara ett sätt att suga ut det sista som går av pengarna.

Sedan bar det av mot frissan där jag fyllde igen "gråbenan" som mamma brukar säga. Nu är jag en fejkblondin igen. And I Love It.

Trea på listan idag var gymmet. Det vart 20 minuter kondition och 20 minuter triceps/biceps. Kommer jag i säng tidigt så blir det gym imorn morgon också.

Sedan gick jag in till stan (höll på att mista livet i processen med köldskador till följd av 18 minusgrader). Tog en fika med min plutta. Fick reda på något mycket upprörande. Den restaurang jag berättade om som inte ville ge mig mina pengar har tydligen dessutom snackat en del skit om mig. Vet inte exakt vad de sagt men jag ska ta reda på vem som sagt vad och sedan ska jag minsann visa dem en ny sida av mig!!! Whish me luck!

Var runt på varenda skoaffär i hela Linköping och letade efter vinterskor i stl 34-35 utan resultat. Vårmodet har ju redan kommit in så det fanns nästan inga kvar och det som fanns var i stl 38+. Barnavdelningen var ingen hitt heller. Bara en massa fjamsiga motiv på skorna... Ja, mina vinterstövlar är trasiga så vad gör man? Slutade med att jag köpte ett par jätte söta bruna stövlar men i stl 37.... De sitter förvånansvärt bra och med en raggsocka får det gå! Typiskt! Note to self: nästa gång jag är i utlandet, köp 20 par skor till alla väder och events i stl 34!!!

Sist men inte minst har jag städat och rensat och diskat! Och fyllt min nya byrå med diverse saker!

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ahh fy villka idioter dom är! Stå på dig och ta ingen skit!

Vet hur svårt du har haft det med skor ( lillefot!)så jag ska påminna dig nästa gång du är utomlands!

puss på re gumman!

2010-01-05 @ 19:19:22
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Älskar också Ice age, blev sugen på att kika på en nu.

Den där restaurangen verkar ju vara idioter. Om de bokar dig igen så säg ja och skit i att gå dit haha.

2010-01-05 @ 23:25:39
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0