Mini vaccation

Nu är det bara en kvart kvar tills vi åker och jag har inte packat än! Men jag är inte som andra tjejer som behöver ta med sig halva garderoben. Tandborsten och ett par trosor and I'm good to go! Det ska bli så skönt att komma bort från Linköping även om det bara är två dagar.

Såg "Låt den rätte komma in" igår kväll. Den var väldigt långsam och inte värst bra. Inte alls bra när jag tänker på det. Stängde av efter halva. Nu har jag fixat "Prinsessan och grodan" och ska se den i bilen på väg upp. Det tar ju ändå 4h att åka.

Träning: Det vart 2,7 kilometer på löpbandet idag. Mer hann jag inte.

Nu har jag duschat och städat och ska bara packa ner matteboken;) Ska också ta med mig boken "Svensk maffia" och mina spanskaböcker. Tidsoptimisten i mig tror att jag kommer att hinna med allt på två dagar bara för att jag befinner mig på annan ort :D
Det blir en utmaning!!


Kommentarer
Postat av: Lola May

Man kan få både bidrag och lån, men jag tar bara bidraget och betalar skolan själv.. Vad tråkigt att det blev ändrade planer, men det är ju aldrig försent att flytta. Fast Sverige kan vara rätt bra ibland!

2010-01-30 @ 07:43:11
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0