Morgonstund har guld i mund (snarare dålig andedräkt)

Med Ace of Base dunkandes på en nivå som kanske får grannarna att snart banka på har jag precis avslutat morgonens sysslor och väntar bara på att systrarna graaf ska vakna så jag kan åka och plugga hos dem.

- Diskat, städat och damsugit från gårdagens ståhej
- lagt ansiktsmask och sedan brun utan sol!!! Mkt viktig detalj i vinterkylan
- gjort en handlingslista som jag snart ska ner till stan och förverkliga
- löst livets gåtor


Det jag har kvar att göra är:
- Plugga arslet av mig (tenta den 14e)
- Posta viktiga brev
- Ta en lång promenad i det strålande solsken vi har idag!
- Middag ikväll hos systrarna Graaf



En ansiktsmask bestående av choklad och smör. Precis rätt för mig ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snygging! haha jag skulel aldrig kunna ha chocklad i ansiktet. Skulle få världens störrsta finnattack då:S

2010-01-09 @ 12:04:21
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0