Mystiskt

Igår vart jag konstant avbruten i mitt bloggande och idag har jag inte kommit in på bloggen. Trodde ett tag att någon hade hackat sig in och ändrat lösenord. Men så var icke fallet!

Idag hade jag en SJUKT tråkig föreläsning som jag inte lärde mig ett skit av. Satt i stället och laddade hem magdansvideos för inspiration. Problemet är bara att nu har det gått 12 h och det står att det kommer att ta ytterligare ett dygn innan det är klart... Sedan blev det även lite filmer som jag ska se någon grå dag.

Igår tappade jag bort ett halsband med en liten sköldpadda i silver på. Den är inte värd nåt men har ett oerhört sentimentalt värde för mig. Har vart ledsen hela dagen. Alla mina smycken kan jag kasta bort om jag får ha kvar detta halsbandet och mina pistolörhängen! :) Så jag gick ner på gymmet när jag kommit fram till att jag måste tappat det där. Chefen jobbade och drog fram en silverkedja som hon hittat i gymmet dagen innan. Såg direkt att det var min!!! Jag bad henne kolla blad inkomna kvarglömda saker som vi har en låda till. Någon hade tydligen lämnat in ett hänglås och i nyckelringen satt min lilla skäldpadda. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! LYCKA!!!!! Den finns inte att köpa i Sverige, jag köpte min i Agadir, Marocko.... :) SÅÅÅÅÅ Tessan på bra humör gick och köpte en trisslott. Vet ni hur många tusenlappar jag vann?????? Ingen. Inte ett skit. hahaahha. Men det var värt försöket :) 


Hahha, roligt på Netto!!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ah nädå,d va blogg.se som uppdaterade o då lev allt konstigt!

2010-01-28 @ 22:15:51
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0